Marketing interaktywny

Program: „Marketing interaktywny”


to nie tylko marketing w Internecie, choć pojęcie to pojawiło się dopiero w sieci. To wykorzystanie wszystkich narzędzi komunikacyjnych w sposób interaktywny.
Narzędzia komunikacji bezpośredniej pozwalają na dotarcie do grupy docelowej z przekazem. Kryją się w nich techniki właściwe dla każdego z narzędzi, tylko posiadając wiedzę o ich stosowaniu w praktyce unikniemy błędów, które zemszczą się na... całej naszej kampanii.
Marketing w Internecie stał się obowiązkowy. E-marketing to już nie tylko serwis www czy e-mailing. Teraz aby skutecznie zaistnieć w świadomości klientów konieczne jest zaistnieć najpierw w ich komputerach. Internet przestaje być tylko narzędziem komunikacji. Ze swoimi możliwościami staje się nośnikiem dla innych mediów. Niektóre kampanie ograniczają się tylko do Internetu.

Najbliższy termin zajęć:

Ustalany z zebraną grupą minimalną (zapraszamy do programu MGM)



  • Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 10:00 i trwają w blokach po ok. 1,5 godziny do 17:00.
  • Zajęcia mogą trwać dłużej w zależności od zaangażowania grupy.
  • Każdego dnia przewidziana jest przerwa na obiad ok. godziny 13:00, która trwa ok. 45 min.
  • Informacje o terminie zajęć podawane w serwisie oznaczają, że są jeszcze wolne miejsca.
  • Ze względu na małą liczebność grup seminaryjnych prosimy o jak najwcześniejsze zgłoszenia.

Dzień - 1 – „E-Marketing

Wojciech Kułakowski

  • Internet w Polsce
    • Internet a inne media
    • Profil internauty
  • Marka w Internecie
    • Marka a e-Marka
    • Czym jest e-marketing?
    • Dla kogo e-marketing?
  • Narzędzia e-marketingowe
    • Strony WWW
    • Marketing w wyszukiwarkach
    • Reklama bannerowa (formy, wady/zalety)
    • Reklama kontekstowa
    • Programy afiliacyjne/partnerskie
    • E-mail marketing
    • Marketing wirusowy
    • Marketing partyzancki
    • Marketing szeptany
    • Blog/Vlog
    • Konkursy

Dzień - 2 – „Social Media”

  • Social Media
    • Czym są media społecznościowe?
    • Netykieta –  kultura w internecie.
    • Serwisy społecznościowe
    • Serwisy kontentowe
    • Fora internetowe
    • Blogi i mikroblogi
  • Przegląd wybranych serwisów społecznościowych
    • Facebook
    • Google+
    • Twitter
    • Pinterest
  • Budowa społeczności wokół marki
    • Garść mitów o social media
    • Od konsumenta do prosumenta
    • Co warto, a czego absolutnie nie robić?
    • Blogosfera
    • Crowdsourcing - czyli w tłumie siła
  • Strategie e-marketingowe
    • Najczęstsze błędy
    • Proces budowy strategii
    • Integracja narzędzi
  • Planowanie mediów w Internecie
  • Pomiar i analiza skuteczności działań e-marketingowych
    • Co nas interesuje?
    • Przegląd platform i narzędzi
  • Case Study