Wiedza o marketingu
Wiedza o marketingu czerpana ze źródeł, którymi są doświadczenia polskich marketerów jest najbardziej wartościowa. Przykłady światowe pozwalają na świeże spojrzenie na to, co robimy.
|
W pierwszej kolejności, na przystawkę oferujemy coś lekkiego, co pozwoli na zaostrzenie apetytu. Proponujemy przykłady reklam drukowanych ale tylko tych, które zwróciły naszą uwagę. Reklama nie musi, a nawet nie powinna, zawierać pełnego opisu produktu i wszystkich atrybutów marki. Coraz mniej mamy reklam wizerunkowych. Szkoda, bo to one budują świadomość i wartość marki.
|
|
W lectorium zapraszamy do zapoznania się z artykułami poświęconymi tematyce marketingowej. Najczęściej są to teksty eksperckie, które pozwalają na powiększenie swojego doświadczenia i poszerzają nasze horyzonty myślowe.
|
|
Każdy szanujący się marketer buduje swoją bibliotekę wiedzy marketingowej. Jakie pozycje wśród ukazujących się tysięcy są warte uwagi? Zapraszamy do zapoznania się z recenzjami i opisami książek zanim je kupicie. Wybieramy dla Was tylko najbardziej wartościowe tytuły. Dla każdej pozycji znajdziecie użyteczną wyszukiwarkę w gąszczu księgarni sieciowych. Przy prawie każdej pozycji jest też adnotacja uzupełnieniem którego tematu naszych seminariów jest ta lektura.
|
|