CSR i Public Relations |
Program: „CSR i Public Relations”Odpowiedzialność społeczna biznesu (CSR) wydaje się być obowiązkowym elementem zaangażowania marketingowego każdej firmy. Powstają rankingi odpowiedzialnych firm, które często bulwersują, bo znamy przykłady lepszych działań, a pierwsze miejsca w rankingu nie są nam znane. Dlaczego tak się dzieje? Być może CSR jeszcze nie stał się filozofią działania firmy, a tylko jej narzędziem reklamowym. Najbliższy termin zajęć:Ustalany z zebraną grupą minimalną (zapraszamy do programu MGM)
Dzień - 1 – „Corporate Social Responsibility”Krzysztof Jakubiak
Dzień - 2 – „Public Relations w praktyce”Seminarium przeznaczone jest dla
Celem seminarium jest przekazanie uczestnikom wiedzy oraz wytrenowanie umiejętności z obszaru praktyki public relations. Uczestnicy seminarium zyskają
Zajęcia łączą w sobie
case: Komunikacja wewnętrzna w firmie
case: Konsumenci internetu case: Telewizja internetowa case: Kampania lobbyingowa
case: Strategia budowania wizerunku korporacji
case: Komunikat prasowy case: Spotkania czwartkowe
case: Portal społecznościowy
case: Minikampania produktowa
case: Ranking CSR case: Ankieta CSR
case: Korporacyjny program społecznej odpowiedzialności
case: Kryzys globalnej marki |