Wojciech Kułakowski

Wojciech Kułakowski

Grafik, programista, designer, właściciel studia interaktywnego Levitah Design, doradca merytoryczny w zakresie tworzenia stron www i projektowania kampanii, członek Klubu Strategów Marketingu. Współpracował przy projektowaniu, realizacji i wdrożeniu rozwiązań internetowych dla wielu nowatorskich przedsięwzięć na terenie EU.

Z reklamą i kreacją związany od 2007 roku. Karierę zaczynał w założonej przez siebie Agencji Reklamowej “Poligraf”, zajmującej się projektowaniem i produkcją opakowań oraz drukiem. Pomysłodawca i założyciel nieistniejącego już "Poligraf Webstudio" - komórki zajmującej się tworzeniem serwisów internetowych i kreacją reklamy internetowej.

Człowiek ze zdiagnozowanym ADHD komunikacyjnym, objawiającym się m.in. ciągłym poszukiwaniem i rozwijaniem nowych kanałów komunikacji, nieszablonowością, mnóstwem pomysłów na minutę, czy próbami zagięcia czasoprzestrzeni w celu przekazania innym jak największej ilości informacji. Każdemu projektowi oddaje się bez reszty. Nie chce się leczyć.

Do każdego zlecenia podchodzi z pasją i pełnym zaangażowaniem, co wpływa na pozytywny odbiór efektów końcowych realizowanych projektów, skuteczność prowadzonych działań, a co za tym idzie – zadowolenie klientów.

W 2010 roku założył studio interaktywne Levitah Design, specjalizujące się w kompleksowym projektowaniu i realizacji działań e-marketingowych.

Wśród dotychczasowych doświadczeń może wymienić m.in. realizację projektów na potrzeby telewizji (projekt identyfikacji wizualnej dla cyklu felietonów zrealizowanych na rzecz TVP2 "ON/A MA KOTA"), współpracę przy kampaniach 1%, kooperację ze szkołami języków obcych, projekty dla przedstawicieli branży spożywczej, szkolenia dla firmy obuwniczej Deichmann, Banku BGŻ oraz PGNiG Wrocław.

Jego zainteresowania ściśle związane są z nowymi technologiami internetowymi, z pasją fotografuje, kocha sporty zimowe. Relaksuje się gotując dla przyjaciół.