Warsztaty

 

„Warsztaty marketingowe


Konferencja

Warsztaty eksperckie to spotkania przeznaczone na dogłębne poznanie narzędzi strategicznych. W formie interaktywnej dyskusji analizujemy poszczególne narzędzia i aktualizujemy wiedzę o nich w odniesieniu do zmieniającej się rzeczywistości marketingowej. Ideą nadrzędną warsztatów jest dochodzenie do "prawdy", a nie jej autorytatywne przekazywanie.

Dla kogo?:

Warsztaty przeznaczone są dla wszystkich zajmujących się marketingiem na co dzień jak i dla osób zainteresowanych aktualizacją wiedzy na podstawie doświadczenia prowadzącego i pozostałych uczestników spotkania. Zaangażowanie w czasie spotkania wszystkich uczestników utrwala wiedzę i pozwala na lepsze jej zrozumienie.

To Uczestnicy tworzą/piszą projekty strategii komunikacji marki, a nie tylko obserwują ten proces. W ten sposób łatwiej jest dostrzec logikę powstawania projektu i znaleźć inspirację do planowania własnej marki.

Organizacja:

  • W spotkaniu bierze udział mała grupa - 3 - 6 osób
  • W godzinach 17:00 - 21:00
  • Wszyscy uczestnicy warsztatu otrzymują:
    • Materiały warsztatowe w formie elektronicznej po spotkaniu,
    • Imienny certyfikat udziału w warsztacie,
    • Wybranego e-booka.

 

Program spotkania:

W czasie spotkania opracujemy zarys strategii komunikacji marki. Podstawy strategii marki (w przypadku komunikacji lub programu lojalnościowego), dla której będziemy pracowali zostaną udostępnione uczestnikom przed spotkaniem. Pełen projekt to ok 30 punktów merytorycznych dlatego w czasie warsztatu opracujemy wybrane z nich, najważniejsze. Powstanie w ten sposób szkielet projektu, założenia do pełnego projektowania. Będziemy opierali się na doświadczeniu prowadzącego i uczestników. Po zakończeniu warsztatu wszyscy uczestnicy otrzymają pełną dokumentację z prac na spotkaniu w formie elektronicznej.

Warsztaty prowadzi Maciej Tesławski

 

Program warsztatu:

Strategia marki Strategia komunikacji
5 lipca 2017 r.

19 lipca 2017 r.

  1. DNA marki - elementy istotne i niezmienne
  2. Wyróżniki marki (racjonalne i emocjonalne)
  3. Analiza kategorii marki
  4. Segmentacja grup docelowych
  5. Core target marki
  6. Osobowość core targetu
  7. Osobowość marki
  8. Insighty konsumenckie
  9. Pozycjonowanie marki
  1. Tone of voice
  2. Strategia cenowa
  3. Zasięg
  4. Wybór technik promocyjnych
  5. Program retencyjny/motywacyjny
  6. Internet i social media
  7. Ambient media
  8. Zaangażowanie społeczne marki
  9. User experience

Warsztaty Skype:

Warsztaty w formie webinaru organizowane będą godzinach 17 - 21, z przerwą. W czasie warsztatu będzie tworzona prezentacja, która zostanie udostępniona po zakończeniu wraz z certyfikatem.

Do połączenia wykorzystujemy tylko audio Skype'a, kamera nie jest potrzebna. Pracujemy na wspólnym dokumencie w chmurze.

Warsztaty stacjonarne:

Warsztaty stacjonarne organizowane są w tym samym terminie w wybranym miejscu w centrum Warszawy. Miejsce spotkania podawane jest po zebraniu rupy na warsztat.

Warsztaty zamknięte:

Warsztaty zamknięte organizujemy dla firm lub grup zorganizowanych według tego samego schematu. Grupa powinna liczyć minimum 5 osób ale nie więcej niż 10. Warsztat odbywa się w siedzibie Klienta lub w miejscu wybranym na ten cel. W celu organizacji warsztatów zamkniętych prosimy o kontakt.


Koszt udziału:

  • Skype - 240 zł (+23% VAT) / os.
  • Stacjonarne - 290 zł (+23% VAT) / os.

W koszt udziału wliczony jest wybrany e-book:

Koszt udziału w warsztacie jest bezzwrotny, możliwa jest tylko zmiana terminu, wiążąca się z dopłatą 50%

Koszt udziału w warsztatach zamkniętych (stacjonarnych lub webinar) tylko dla Waszej marki:

  • Grupa maksymalna (20 osób) - ustalany indywidualnie

Do kosztu warsztatów zamkniętych doliczany jest koszt: sali, cateringu, transportu i akomodacji


Opinie:

Warsztat strategicznego planowania marki prowadzony przez Macieja Tesławskiego to niesamowite doświadczenie. W ciągu zaledwie kilku godzin przechodzimy razem przez skomplikowany proces tworzenia od zera (może nie do końca od zera, bo bazując na przygotowanej wcześniej strategii marki) strategii komunikacji marki. Doświadczenie to jest potrzebne zwłaszcza tym, którzy na co dzień pracują z niedużym Klientem, który nie rozumie potrzeby przygotowania porządnej strategii komunikacji marki i chce robić "jak konkurencja".
Podsumowując - ten warsztat jest jak prowadzenie za rękę przez doświadczonego mistrza. Koniecznie musisz wziąć w nim udział.

Ogromnie dziękuję za genialnie przeprowadzony warsztat "Strategiczne planowanie Marki”. Bardzo dużo wiedzy praktycznej, świetne narzędzia ułatwiające tworzenie swojej strategii, a przede wszystkim zdecydowany i pewny siebie profesjonalista w dziedzinie jakim jest Pan Maciej Tesławski. Podziękowania śle również dla mojej grupy, fajna atmosfera, luźne rozmowy, mocno kreatywnie. Może Pan liczyć na wiernego wyznawcę, zapisuje się na kolejne.
Pozdrawiam serdecznie

Agnieszka Teodoru

Członek Zarządu w firmie WhiteLinePro Sp. z o.o.

Co mi się podobało

--> Forma - że są to praktyczne warsztaty, gdzie aktywnie tworzymy prezentacje strategii a nie ograniczamy się do teorii

--> Komunikacja - że to uczestnicy tworzą prezentacje strategii a nie prowadzący

--> Atmosfera - bardzo przyjazna, luźna

--> Skype - dzięki niemu odpada nam koszt czasu i pieniędzy na dojazdy i "szykowanie" się ;-)

--> Liczba osób - dzięki temu, że jest na warsztatach od 3 do 6 osób to każdy ma szanse się wypowiedzieć

Katarzyna Michalska


Nie znoszę stagnacji. Może dlatego starając się przygotować do kolejnych zmian jakie chcę wprowadzić w swoim życiu zawodowym, najpierw sięgnąłem po książki Macieja Tesławskiego. Następnie odważyłem się zapisać i uczestniczyć w warsztatach organizowanych przez Marketing Communication Academy.

Efekt tych działań zakończył się dla mnie w sposób dość nieoczekiwany. Certyfikat i wiedza jaką zdobyłem, kazały spojrzeć mi na swoją pracę z innej perspektywy.

Bardzo dziękuję Maciejowi Tesławskiemu za uczucie POSZERZENIA HORYZONTÓW, które przede mną roztoczył. Wskazanie przez niego szeregu ścieżek, którymi powinienem pójść by osiągnąć cel, było dla mnie bezcennym doświadczeniem. Polecam.

Krzysztof Suwała

Specjalista ds. marketingu i PR w Ferguson Sp. z o.o., właściciel INNOVATIO


Warsztaty były intensywne i inspirujące. Z racji tego, że przebiegały w wąskim gronie, możliwe było pełne zaangażowanie uczestników - były to więc warsztaty w pełnym tego słowa znaczeniu.

To początek mojej przygody z tworzeniem strategii marki, warsztaty pozwoliły nie tylko uporządkować pewne kategorie, ale też - rozwinąć myślenie strategiczne.

Anna Mitranka

 

Szukaj



Partnerzy Serwisu

Levitah Design