Program Master

Program zajęć Marketing Communication Academy

Programem MCA staraliśmy się objąć wszystkie aspekty planowania komunikacji marketingowej.

Przekażemy podstawy teoretyczne, aspekty kreatywne i badawcze, ale przede wszystkim zakres praktycznych zastosowań narzędzi komunikacyjnych.

Zajęcia będą odbywały się zgodnie z timingiem zajęć w miejscu adekwatnym dla MCA. Zajęcia podzielone są na kolejne „sesje”, których program ulega minimalnym modyfikacjom. Zachowana zostaje podstawowa logika układu - od ogółu do szczegółu.

Seminaria planowane są w weekendy ze względu na obowiązki zawodowe prowadzących i uczestników.

Szczególny nacisk kładziemy na strategię marketingową i strategiczne podejście do stosowanych narzędzi komunikacji marketingowej. Planowanie strategiczne odbywa się bowiem zazwyczaj po stronie Klienta lub z udziałem agencji. Jest podstawą dla wszelkich dalszych działań marketingowych.

Uczestnicy pełnego programu MCA na zakończenie sesji otrzymują kwestionariusz (test) z pytaniami od wykładowców. Na podstawie odpowiedzi na pytania merytoryczne i opracowanego projektu będzie przyznawany dyplom MCA dla każdego uczestnika i tytuł „Master in Communication & Advertising”.

Program MCA obejmuje całe spektrum komunikacji marketingowej, od strategii i kreacji aż po narzędzia komunikacji bezpośredniej i e-marketing. Opieramy się przede wszystkim na praktyce analizując i realizując, w czasie zajęć, prawdziwe programy marketingowe.

 


Program pełnej sesji MCA

 

Temat
Prowadzący
Najbliższy termin

1. Strategia marki i pozycjonowanie
• Strategia budowy marki
• Pozycjonowanie strategiczne marki

 

Maciej Tesławski

Ustalany z

grupą minimalną

2. Komunikacja marki i insighty
• Brand equity i kreacja w marketingu
• Insighty konsumenckie - profilowanie

 

Maciej Tesławski
Katarzyna Błaszczyk-Korsak

Ustalany z

grupą minimalną


3. CSR i Public Relations
• Corporate Social Responsibility
• Public Relations w praktyce

 

Krzysztof Jakubiak

Ustalany z

grupą minimalną


4. Programy lojalnościowe i punktowe
• Marketing relacji i programy lojalnościowe
• Programy retencyjne i multipartnerskie

 

Maciej Tesławski

Ustalany z

grupą minimalną

5. Promocje, experiential i eventy
• Promocje sprzedaży i programy motywacyjne
• Experiential i event marketing

 

Maciej Tesławski
Krzysztof Kozak
lub
Kamil Sosiński

Ustalany z

grupą minimalną


6. Marketing interaktywny
• E-Marketing
• Social Media

 

Wojciech Kułakowski

Ustalany z

grupą minimalną