Program Master |
Program zajęć Marketing Communication AcademyProgramem MCA staraliśmy się objąć wszystkie aspekty planowania komunikacji marketingowej. Przekażemy podstawy teoretyczne, aspekty kreatywne i badawcze, ale przede wszystkim zakres praktycznych zastosowań narzędzi komunikacyjnych. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z timingiem zajęć w miejscu adekwatnym dla MCA. Zajęcia podzielone są na kolejne „sesje”, których program ulega minimalnym modyfikacjom. Zachowana zostaje podstawowa logika układu - od ogółu do szczegółu. Seminaria planowane są w weekendy ze względu na obowiązki zawodowe prowadzących i uczestników. Szczególny nacisk kładziemy na strategię marketingową i strategiczne podejście do stosowanych narzędzi komunikacji marketingowej. Planowanie strategiczne odbywa się bowiem zazwyczaj po stronie Klienta lub z udziałem agencji. Jest podstawą dla wszelkich dalszych działań marketingowych. Uczestnicy pełnego programu MCA na zakończenie sesji otrzymują kwestionariusz (test) z pytaniami od wykładowców. Na podstawie odpowiedzi na pytania merytoryczne i opracowanego projektu będzie przyznawany dyplom MCA dla każdego uczestnika i tytuł „Master in Communication & Advertising”. Program MCA obejmuje całe spektrum komunikacji marketingowej, od strategii i kreacji aż po narzędzia komunikacji bezpośredniej i e-marketing. Opieramy się przede wszystkim na praktyce analizując i realizując, w czasie zajęć, prawdziwe programy marketingowe.
Program pełnej sesji MCA
|