Starbucks - droga na szczyt

Starbucks - droga na szczyt

Joseph A. Michelli

Rok wydania: 2007
Objętość: 256
Oprawa: twarda
Wydawca: MT Biznes

Obudź się i poczuj zapach sukcesu!

Znasz już historię Starbucksa? Od 1992 r. Wartość akcji tej firmy poszybowała w górę o 5000 procent! Geniusz sukcesu Starbucksa tkwi w jego umiejętności tworzenia doświadczeń dostosowanych do potrzeb poszczególnych klientów, stymulowania wzrostu, generowania zysków, zarażania energią pracowników oraz dbania o lojalność klienta – rzecz jasna, jednocześnie!

Starbucks – droga na szczyt zawiera imponującą mieszankę rodzimej pomysłowości oraz inspirowanej przez człowieka filozofii – to właśnie ta kombinacja uczyniła, zdaniem magazynu „Fortune”, Starbucks jednym z „najbardziej podziwianych” przedsiębiorstw na świecie. Mogąc liczyć na niezwykły kontakt z pracownikami Starbucksa oraz zasobami tej firmy, Joseph Michelli odkrył, że za sukcesem tego przedsiębiorstwa stoją ludzie, którzy tam pracują – „partnerzy” – oraz szczególne doświadczenie, które tworzą dla każdego klienta. Michelli ujawnia, jak możesz podążać drogą Starbucksa, aby:

  • dotrzeć do nowych społeczności,
  • wsłuchać się w głos pracowników i klientów,
  • wykorzystać możliwości wzrostu na każdym rynku,
  • dostosować do potrzeb klienta prawdziwie satysfakcjonujące doświadczenie, które przyniesie korzyści każdej zaangażowanej jednostce.

Znajdziecie tu mnóstwo historii z pierwszej ręki, wiele anegdot, które otworzą ci oczy, oraz szczegółowy opis strategii – ta fascynująca książka zabierze cię w podróż do jądra firmy, która jako jedna z nielicznych nie schodzi dziś z ust bardzo wielu osób. I słowo dla tych, którzy pragną się uczyć od najlepszych z najlepszych – Doświadczenie Starbucksa to bogata, oszałamiająca mieszanka pomysłów przyjaznych użytkownikowi.

Jak Starbucksowi udało się przekuć kubek kawy w zjawisko biznesowe o światowej skali? Dzięki pomocy personelu Starbucksa i wykorzystaniu zasobów tej firmy, dr Michelli wyodrębnił 5 kluczowych zasad przywództwa, które przekształciły pewną zwyczajną ideę w niezwykłe doświadczenie.

Zasada 1: Nadawanie miejscu własnego charakteru
Zasada 2: Wszystko ma znaczenie
Zasada 3: Niespodzianka i zachwyt klienta
Zasada 4: Rozpoznanie oporu i jego akceptacja
Zasada 5: Pozostaw swój znak

Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design