Zarządzanie marką

Zarządzanie marką

Kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów

William Gordon, Hamish Pringle

Rok wydania: 2006

Objętość: 396
Oprawa: miękka
Wydawca: Rebis

Do stworzenia rozpoznawalnej marki estetyczny spot reklamowy to za mało.

„Nie wystarczy opowiadać o wizjach, misjach i wynikach. Jeżeli elementy te mają mieć prawdziwą siłę oddziaływania, trzeba je ukazywać w konkretnej rzeczywistości indywidualnych kontaktów klienta z przedstawicielami marki” – napisali William Gordon i Hamish Pringle w książce „Zarządzanie marką”.

Autorzy przekonują, że kluczem do sukcesu jest komunikacja, minimalizowanie dystansu między pracownikami i otoczeniem zewnętrznym, a nawet polityka rekrutacyjna. Książka pełna jest przykładów firm, które właśnie dzięki kulturze korporacyjnej stały się markami najwyższej jakości.

Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design