Zarządzanie marką
Kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów
William Gordon, Hamish Pringle
Rok wydania: 2006
Objętość: 396
Oprawa: miękka
Wydawca: Rebis
Do stworzenia rozpoznawalnej marki estetyczny spot reklamowy to za mało.
„Nie wystarczy opowiadać o wizjach, misjach i wynikach. Jeżeli elementy te mają mieć prawdziwą siłę oddziaływania, trzeba je ukazywać w konkretnej rzeczywistości indywidualnych kontaktów klienta z przedstawicielami marki” – napisali William Gordon i Hamish Pringle w książce „Zarządzanie marką”.
Autorzy przekonują, że kluczem do sukcesu jest komunikacja, minimalizowanie dystansu między pracownikami i otoczeniem zewnętrznym, a nawet polityka rekrutacyjna. Książka pełna jest przykładów firm, które właśnie dzięki kulturze korporacyjnej stały się markami najwyższej jakości.
Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty