Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty
Jak uczyć się na błędach innych?
Wojciech Budzyński
Wydawnictwo: Poltext, Listopad 2002
Seria: Warsztaty menedżerskie
liczba stron: 224
wymiary: 175 x 250 mm
okładka miękka
"Wizerunek firmy" to kompendium wiedzy o współczesnych metodach kształtowania opinii na temat firmy. Myślą przewodnią książki jest twierdzenie, iż wizerunek firmy jest jednym z najważniejszych czynników wzrostu jej wartości. W tym kontekście Autor omawia podstawowe problemy związane z ustanawianiem odpowiednich relacji pomiędzy marketingiem, promocją, public relations a zarządzniem wizerunkiem, prezentuje reguły planowania strategicznego i operacyjnego oraz sposoby postępowania w sytuacjach kryzysowych, uczy właściwego komunikowania się ze światem zewnętrznym, a zwłaszcza z mediami. Analizując kwestię zarządzania wizerunkiem w odniesieniu do przemian cywilizacyjnych (globalizacyjnych i technologicznych), przewiduje możliwe kierunki rozwoju tej dziedziny w Polsce i na świecie.
Lektura do zajęć: Strategia marki i pozycjonowanie