Biznes To Nie Bajka

Biznes To Nie Bajka

Jack Trout

Rok wydania: 2000
Objętość: 208
Oprawa: miękka
Wydawca: Prószyński i S-ka

Książka, którą masz w ręku, nie bez przyczyny robi furorę wśród menedżerów na całym świecie. Jack Trout przywraca im jasność widzenia. Pomaga odzyskać kontrolę nad podstawowymi zadaniami. Aby to osiągnąć, trzeba rozproszyć istne mroki piekielne: komiczny żargon akademickich guru, czary - mary New Age oraz mgławicowy labirynt modnych koncepcji, jaki w pogoni za łatwym zarobkiem wznieśli teoretycy i konsultanci. „Wróćmy do podstaw!” - nawołuje Trout. Teoria chaosu jest dobra w fizyce. W zarządzaniu, mimo skomplikowanych struktur przedsiębiorstw i tym bardziej złożonej sytuacji na rynku, pewne „prawa ciążenia” nie przestały obowiązywać. Konkurenci są dla ciebie nieprzyjaciółmi - i niczym więcej. Klucz do powodzenia to odróżnianie się od reszty rynku. Zadaniem marketingu jest właśnie przekuwanie prostych pomysłów w strategię różnicowania.

Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design