Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa

Marcin Żemigała

Rok wydania: 2007
Objętość: 270
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu.

W książce szczegółowo omówiono:

  • rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki,
  • kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem,
  • koncepcję organizacji uczącej się,
  • rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie,
  • system społecznej odpowiedzialności biznesu,
  • ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa,
  • perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki,
  • model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.

Lektura do zajęć: CSR i Public Relations

 

Szukaj



Biblioteka marketera

Partnerzy Serwisu

Levitah Design