Marketing marki
Marketing marki
W jaki sposób tworzyć, zarządzać i rozszerzać wartość marki
Joe Marconi
Rok wydania: 2010
Objętość: 200
Oprawa: miękka
Wydawca: Wolters Kluwer Polska sp. z o.o.
Książka zawiera: ważne informacje dotyczące zagadnień brandingu, kwestii takich jak tożsamość przedsiębiorstwa, fuzje i zmiany nazwy
- analizie zagadnień związanych z logo marek, budowaniem wartości marki i jej pozycjonowania
- najlepsze strategie marketingowe, które "przemówią" do współczesnych, niecierpliwych konsumentów, w tym profile produktów wykorzystujących skuteczne działania marketingowe, a także "awangardowe" narzędzia dostosowane do obecnego rynku doby hipermediów
Czytelnicy zapoznają się z wiedzą, której potrzebują do stworzenia dobrze ukierunkowanej, zintegrowanej strategii brandingowej jakiegokolwiek produktu lub usługi.
Lektura do zajęć: Strategia komunikacji i insighty